maandag 16 februari 2015

"My little holiday at home..."


Vandaag zie ik er een beetje uit zoals zij…

My today’s outfit is just like hers…

Heb mezelf getrakteerd op een kleine vakantie thuis en heerlijk een paar dagen vrij genomen.
Leuke, mooie en fijne dingen doen maar ook het plannen van dingen die ik echt moet doen waar ik bijna nooit aan toekom en het ruimt lekker op!

Treated myself for a little holiday and took a couple of days off, spending time at home
Do some nice, beautiful and fine things but also plan things that I must do. Things where I could not find the time for it and it cleans up nicely!


Wat heb ik vandaag gepland?
Ooohhwww… staat een dame naar me te zwaaien met poetsdoeken.
Ga zo eens lekker aan de slag met opruimen, de schoonmaak in huis en… op mijn blog!
En dat was hoog nodig hier op mijn blog hihi, heel veel spinnenwebben en lekker met de bezem erdoor heen gegaan.
Je kon bijna niets meer lezen sinds vorig jaar Zomer. Nu maar eens even uitgebreid de tijd nemen om hier weer eens te zijn.

What I have planned for today?
Ooohhwww... I see a lady waving at me with some rags.
Go to work now in my home to tidy-up, cleaning the house and ... on my blog!
And that was desperately needed here on my blog lol, lots of cobwebs and with my “broom” I sweep through.
You could read almost nothing since last Summer. Now let's just take extensive time to be here once again.


Schoonmaken, niet haastig zoals altijd met m’n weinige vrije tijd maar nu eens uitgebreid de tijd voor nemen. Niet altijd even leuk, kan altijd wel wat leukers bedenken maar nu maak ik er maar een “feestje” van hahaha…
En met deze twee dames drink ik dan zo tussendoor een lekkere kop koffie samen en eet een heerlijk gevulde koek!

Cleaning, not hastily as always with my little spare-time but for now take extensively my time. Not always fun to do, can always think of something more fun but now I make this for myself a little"party of cleaning" hahaha ...
And in between time I drink a cup of coffee with these two ladies together and eat a delicious cake!



Wat is het heerlijk buiten! Zonnetje schijnt volop naar binnen en daar word ik helemaal happy en vrolijk van.
Heb de ramen wijd opengezet en verwelkom de frisse lucht! Lekker luchten, vind ik zo heerlijk.
Deze kussens komen net uit de was. 

It is marvelous outside! The sun is shining so bright in my home, become so happy and so cheerfull.
Open the windows wide open and welcomes the fresh air! Love the fresh air inside my house.
These pillows come fresh from my laundry.


Heb ze vorig jaar gemaakt na mijn kleine harten quilt.
Vond de techniek “omgekeerd appliceren” zo leuk dus bedacht meteen patchwork in een vorm van een hart en heb de genoemde techniek toegepast.
Op dit moment bezig om andere kussenhoezen te maken maar dan met mooie rozen geappliceerd in de festonsteek.

Have they made last year after my little hearts quilt.
Found the technique of "reverse appliqué" so great so I thought immediately for a patchwork in a shape of a heart and have applied the above technique.
Currently I am crafting for to make other cushion covers with beautiful roses in the appliqued blanket stitch.


En dan hoop ik einde van deze middag hier plaats te nemen met een gezellig handwerkje, voor mij een heerlijke traktatie na zo’n “echt te doen” dag!
Wens je een hele fijne start van de week toe en geniet van de dag! 
Veel liefs, Cindy

And I hope to take a seat over here in the end of this afternoon to do some piece of handcrafting, for me a wonderful treat after a really "must do" day!
Wishing you a very fine start of the new week and enjoy your day!

With love, Cindy

15 opmerkingen:

A Nordic Heart zei

So many wonderful things... two little helping mice for houseworks... and two beatiful homemade pillows for the sofa!
Special time spent!
Kiss, Sonia

Connie zei

Your home is so sweet. I love the mix of country and whimsy:) You have created a very cheerful home.
Connie :)

Kate zei

Love those mice!!! :)

J.J zei

wooow!
what a warm and cheerful colors!
Pillow is gorgeous!
And I love very-very-very much mice!

Have a nice evening!!!

Kom Achterom zei

ooh wat ziet het er weer super gezellig bij je uit!! Heb al wel weer wat posten gemist van je zie ik. Ben niet zo veel aan het bloggen de laatste tijd! meer buiten aan het fotograferen heerlijk!! soms denk ik ik kan beter een natuurblog beginnen hahahaha maar ach van alles wat is toch super leuk dus ik hou het lekker bij mijn oude vertrouwde blog.
Fijne dag em een dikke knuf
Yolanda

quiltsathome zei

Jeminee, wat ziet het er weer gezellig uit ! Wat een goed idee om de boel lekker open te gooien, ik doe dat ook altijd zo graag !
En die muisjes ? Eeeeenig !

Ele zei

Was für ein hübsches Mäuschen Cindy, genau fein wie all deine wunderbaren Stickereien in Rote und Creme!

Liebe Grüße aus Bayern
schickt Gabriele

Ineke Original zei

Heerlijk. Laat het voorjaar maar komen.

Ineke Original zei

Ha Cindy,
Wat heb je een leuke sneeuwklokjes geplaatst op instagram. ````````echt weer een snoepje. Ik kan jammer genoeg niet reageren op die site. Kan het gelukkig wel zien.
veel liefs,
Ineke

Ineke zei

Nog een keer proberen.
Ha Cindy,
Wat heb je weer iets leuks geplaatst op Instagram. Leuke sneeuwklokjes. Echt weer een snoepje.
veel liefs,
Ineke

Evelyne zei

Hi Cindy leuk weer iets te lezen, ondanks mijn late reactie. Je huis zal inmiddels wel schoon zijn met die twee leuke hulpjes!
We gaan heerlijk het voorjaar tegemoet, ik heb er zin in.

Groetjes,
Evelyne

Paqui Galán zei

Me encanta <3

les savoirs d'antan zei

c'est magnifique
bravo
amicalement

quiltsathome zei

Hoi Cindy,
Hoe is het met je ?
Maak je nog wel eens iets leuks ?
Jij kan dat zo mooi !
Of heb je het druk met andere dingen ?
Hartelijke groet, Patricia

l'alternativa zei

Che bello questo post!!!!!!!!!!! Tutto così bello e dolcissimo, i topolini sono fantastici. Tanti complimenti
Emi

Related Posts with Thumbnails