vrijdag 25 juli 2014

“Strawberries, sweetness in Summer…”


Van mij een heerlijke zoete post, dit keer vanuit één van mijn zomerhoekjes.


From me a delicious sweet post, this time from one of my summer cosy corners.
 

Aardbeitjes mogen niet ontbreken in dit heerlijke Zomer seizoen.

Strawberries should not be missing in this wonderful summer season. 


Lange tijd geleden gemaakt met patroontje van Tilda.

Made them a long time ago from a Tilda pattern. 


Steeds weer komen deze schattige aardbeitjes tevoorschijn in de Zomer.
Nu vrolijk opgehangen, in een vergiet en aan leuke jampotjes…

Get these cute strawberries always reappeared in the summer.
Now happily hung,  in a colander and on jam jars ... 


Alvast een fijn weekend “sweeties”, tot de volgende keer vanuit een ander zomerhoekje!

Wishing you a nice weekend "sweeties", until the next post from another summer cosy corner!

Sweet Summer day to you, Cindy

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er wel heel vrolijk uit. Ik denk dat ik maar eens iets lekkers met aardbeien ga maken, ik heb ze al in huis.

Fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

Ineke Original zei

Wat ziet het er weer leuk uit.
lieve groet,
Ineke

ziapolly zei

E' splendido questo angolino della tua casa, e mi piace moltissimo come hai disposto queste fragole Tilda, stupenda l'idea dei vasetti di marmellata. Adoro il tuo sile ♥! Permettimi di unirmi al tuo cordoglio per le vittime di quel ORRENDO attentato, pregando per loro. Paola

Evelyne zei

Zomerse kan bijna niet met deze vrolijke aardbeitjes!

Fijne zondag.
Evelyne

Bonjade zei

Sweeties....vast en zeker een post speciaal voor mij ;)
Ben dol op deze zoetertjes......
op beschuit, met wat slagroom of zo vers van de pluk.....

Jammie dus....

Fijne avond

Liefs

Nadja zei

Beautiful blog, great works!

Nadja zei

Beautiful!

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Cindy♥..je post met aardbeien is weer prachtig♥..;)
Heb die van jou♥ nog steeds aan mijn sleutelbos hangen..;)
Lieverd♥ geniet van de zondag nog Liefs♥ Gaby..xxx

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve♥ Cindy..;)
Ik had al eerder reactie♥ gezet maar toen ging opeens alles mis en lukte het niet meer ..;(
Ik probeer het nog eens en ik vind je aardbeien♥ om te smullen en je mooie post♥.. altijd genieten♥..;)
Ik heb die van jou♥ nog steeds aan mijn sleutelhanger♥ al beetje versleten hihi..;)
Wens je alvast een fijn zomerweekend toe Liefs♥ Gaby..x♥x

By Neymes zei

Suas artes são lindas,parabéns.Valéria.(Brasil).

quiltsathome zei

Weer een hele mooie foto van de herfst, daar bovenaan je blog. Heb je nog iets gemaakt ?
Groetjes, Patricia

Related Posts with Thumbnails