woensdag 29 mei 2013

“My Mr. Rooster & Mrs. Hen…”


Een schattig echtpaar hebben een plekje gevonden in ons “Country Home”….
A cute couple have found a place in our "Country Home" .... 


Heel fijn heb ik ze in dit toch wat koude lente seizoen mogen borduren…
It was so very fine to embroider this cute couple in this cold spring season...


Meneer de Haan & Mevrouw Kip
Mr. Rooster & Mrs. Hen


Zag een leuk lijstje in een tweedehands winkeltje voor maar € 2,50 en dacht daar past wel een schattig echtpaartje in.
Saw a nice frame at a thrift shop for only € 2.50 and thought this will be fit for a home for that couple.


De rand van het lijstje heb ik beplakt met een mooie stof.

The edge of the list I have covered with a beautiful fabric.


En ja ze voelen zich al helemaal thuis in hun nieuw onderkomen…

And yes they feel totally at home in their new home...


 Ze hadden meteen verse eitjes gelegd, heerlijk bij een ontbijtje.
They had immediately laid fresh eggs, delicious at breakfast.


O jee, Tiki onze kater is heel benieuwd wat Mevrouw Kip aan het uitbroeden is… wordt vervolgd!
Oh dear, Tiki our cat is very curious what Mrs. Hen is brood on... to be continued!


Have yourself a lovely Spring day, warm greetings from Cindy ♥♥♥


20 opmerkingen:

quiltsathome zei

Wat een leuk idee !

Willemien zei

Wow, wat is dat mooi geworden!
En ik blijf die kleuren prachtig vinden...

Anoniem zei

Good morning from Germany dear Cindy! I looooooove chicken so much on pictures, porcelain or towels etc...

It is such a wonderful idea how you made this frame!! it looks simply beautiful!!!

Sending loads of happy country greetings to you,

Lony from

http://www.littledutchcottage.de

Annelein zei

Jij hoeft dus niet meer om een eitje verlegen te zitten...*Ü*...

the cardigan-inn zei

Schat-tig! Erg leuk gedaan!

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk om weer eens wat te lezen bij jou.
Wat een lief setje en ze hangen prachtig in dat lijstje.

Groetjes
Ines

Marjon zei

Wat een leuk schilderijtje heb je geborduurd en het lijstje is perfect....super mooi..en een heerlijke foto van jouw kat....fijne week en lieve groet van Marjon

Merian zei

Wat een leuk idee, dat houten lijstje te bekleden met stof.
Welke lijm heb je gebruikt?
Groetjes Merian

Roberta zei

Bellissimi sia il ricamo che la cornice,bella idea!Baci
Roberta

KijkDaarIs zei

OHHHH..wat een gezelligheid weer!!!...en wat een mooie plaatjes laat je weer zien...
ik ben blij dat we weer even mee mogen genieten van al jou moois
Lieve groetjes en een dikke knuffel..Gerda

Cristina zei

What a lovely hens, I love your new ornament.
Hugs!

Kom Achterom zei

ha daar ben je weer!
Wat een geweldig echtpaar heb je geborduurd! Super leuk met de eitjes erin! Ik zou willen dat ik het nog kon maar borduren is niet meer mijn ding met mijn handen wil het niet meer zo fijne motoriek hé ihihi
Dus toch meer van het grove werk ook leuk!! Als ik jou rode spulletjes zie denk ik ooh ga ik ook doen. Het begin is er al staat ook zo mooi bij mijn nieuwe oude ossenbloed rode keuken.
Fijne dag
Lieve groetjes en een dikke knuffel
Yolanda

Unknown zei

so fine, so beautiful !
Pat

Erna zei

Hee Cin, wat heb je dhr en mevr Haan-Kip weer een schattig onderkomen gegeven...Ik hoop niet dat die eieren echt zijn:) ??
Liefs
ER xx

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Cin..♥
Ik ben weer terug ..;))
Wat een mooie♥ post♥ heb je weer zo kleurrijk dat mooie♫ warme♥ rood♥..;))
Het schilderijtje♥ met die haan♥ en kippie♥ is dan ook heel apart♥ geworden ..;))
Morgen komt het zonnetje☼ naar jou toe Geniet♥ van je heerlijk♥ weekend♫ veel Liefs♥ en knuf Gaby..x♥x

sonia zei

Sei bravissima, ci sono cose stupende nel tuo blog. Ti metto nella mia bloglist!!!!
Ciao Sonia

sonia zei

Sei bravissima, ci sono cose stupende nel tuo blog. Ti metto nella mia bloglist!!!!
Ciao Sonia

Carin zei

Wat ontzettend leuk gedaan in dat lijstje !!

Ineke Original zei

Ha, Lieve Cindy,
Jeetje. Wat een nieuwtjes. Heerlijk. Ik kon je al niet vinden. Heb je het leuk gehad in Huizen?

Unknown zei

Que original y que bonito,te felicito.Tu blog es espectacular!

Related Posts with Thumbnails