maandag 23 maart 2009

“Sweet about me…”

Al zingend met dat lekker klinkend liedje “Sweet about me”van Gabriella Cilmi heb ik mijn nieuwe leuke harten bakblik van “Dille & Kamille” in gebruik genomen voor een overheerlijke boterkoek…
Klik hier maar op en zing gezellig met me mee dan wachten we tot de boterkoek klaar is en dan… lekker proeven met een heerlijk kopje koffie of thee!

Ik serveer het dan op dit dienblaadje waarvoor ik nog een gezellig quiltje heb gemaakt met een kanten randje. Voor mijn voetjes heb ik een poefje gekocht en bekleed met de antieke rozenstof en kan ik lekker achterover in de loveseat zitten, dan bungelen m’n voeten niet zo...hihihi.
Mmmm….ruik de ovengeuren al volgens mij is het klaar, laat het je lekker smaken!



Een goed begin van de week,

Een lekker gebakken hartengroetje van mij!

xxx

Just singing that nice sounding song “Sweet about me” by Gabriella Cilmi I use my nice new hearts baking tins of the shop “Dille & Kamille” for to bake a delicious butter cake ... Click here and sing a long with me than we wait till the butter cake is ready and then ... good taste with a delicious cup of coffee or tea!
I shall serve it on this serving tray, I made a nice little quilt for it with lace.
For my feet I bought this little hassock and soft furnishing it with the antique roses fabric.
Now I can lean back in the love seat and my feets are not anymore dangle ... hihihi.
Mmmm .... Smell the scent from my oven I think the butter cake is ready, hope the taste is good for you!

This is a good start of the week,

A well baked heartgreeting from me!

18 opmerkingen:

Anoniem zei

oh..jeetje dat ziet er LEKKER en gezellig uit!!!
en het liedje is TOP..ik heb het als beltoon op mijn mobiel ;0)))

Muggensteekjes zei

Hoi Cindy,
er ligt een kadootje voor je op mijn blog.
Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Heerlijk ! En wat weer mooi dat dienblad !
Fijne dag , groetjes Ingrid,

Elizabeth zei

heerlijk als je overal inspiratie uit kan halen....
mooie dingen gemaakt!
liefs Elizabeth

Miranda zei

Heerlijk zo in de ochtend al aan de boterkoek te zitten bij mijn bakje koffie. Hij is ook zo goed gelukt! Anders moet je mijn honingkoek ook maar eens proberen met je harten bakvorm. Weer eens wat anders voor de volgende keer. En je quiltje op je dienblad, weer zo een dotje! Liefs uit Virgina

Mayflower zei

Hallo Cindy, via via op jouw prachtige Blog gekomen. Wat ziet het er allemaal mooi en gezellig uit en wat schrijf je een leuke verhalen, ik zal hier vaker even bij je langs komen, ga je volgen.
Groetjes Mea

Ineke Pluim zei

Wat ziet dat er gezellig en lekker uit!!!!
Kijk je nog even op mijn blog!
Nice surprice for you!
Groetjes,
Ineke

Miss Marple zei

Hmmm boterkoek!!!! Die heb ik vroeger altijd met mijn oma gebakken. Hoewel ik nu eerst van mezelf moet afvallen zou ik toch graag va jou het recept willen hebben...stuur je het me per mail?

Heerlijk hoe jij het steeds weer voor elkaar krijgt het lekker gezellig voor jezelf te maken! Nu ik weer fulltime aan het werk ben, merk ik wel dat er thuis veel zulke momentjes gemist worden. Maar het komende weekend is weer voor gezelligheidjes gereserveerd! Tot dan kijk ik gewoon bij jou!

LG - Irma

Heidi zei

Hallo Cindy! Via blog-hopping heb ik je net gevonden. Je hebt een mooie blog! Heerlijk boterkoek en ook nog eens zelfgemaakt. Het kan niet beter!

Hugs en groetjes ~
Heidi

GRANNY'S HOUSE zei

Mmmmmmmmmm, ik ben op dieet...maar anders ;-) oor mij alleen de koffie, wat een leuk dienblad.

Groetjes
Ines

Berna zei

Hoi Cindy,
Ik drink een virtueel bakkie met je mee.
Groetjes
Berna

Cindy at her Country Home zei

@ Gerda,wat gaaf als beltoon je neemt swingend de telefoon op!

@ My Day/Ingrid, te lang niet op m'n blog geweest ga gauw bij je kijken...heel nieuwsgierig!

@ Ingrid, eet gezellig mee als je bezig bent met je prachtige viltcreaties!

Cindy at her Country Home zei

@ Elizabeth, ja echt heerlijk die inspiratie echt een uitlaatklepje!

@ Miranda, Honingkoek??, waar.....mmmmmmm het water loopt me nu al in de mond hihihi...

@ Mea, wat gezellig dat je er bent en zo lief dat je me zelfs wilt volgen, TE GEK!

Cindy at her Country Home zei

@ Ineke, ben nieuwsgierig.... SURPISE?? ga gauw kijken :-)

@ Miss Marple/Irma, let op je brievenbus Irma het recept komt niet per mail ;-))))))

@ Heidi, LEUK dat je binnenhopt gezellig! voor onderweg tijdens het hoppen een stukje koek meenemen!

Cindy at her Country Home zei

@ Granny's House/ Ines, kom op een klein stukje kan wel hoor Ines hihihi... hoort bij je koffie! Melk en suiker erin? hé wat gezellig dat je er bent!

@ Berna, vind ik nou zo leuk lekker samen een virtueel bakkie en vergeet niet een stukje koek erbij te nemen! Leuk dat je er was, gezellie

The Old and the Beautiful zei

Iedere keer denk ik dat ik nu wel ondehand alle nederlandse blogs volg en dan kom ik er weer een tegen.
Nu jouw dus. Heb me gelijk aangemeld als volger hoor.
Hoe meer blogs hoe beter.

Groetjes,
Gonda

Ineke Pluim zei

Het is je van harte gegund hoor!!! Ik vind dat je prachtige dingen maakt, heel knap! Helaas ben ik niet zo handig met naald en draad, en dan waardeer je het des te meer als anderen zulke mooie dingen maken. Die kip in je banner vind ik ook zo leuk! Waar haal je zulke leuke patronen vandaan als ik vragen mag? Als het niet al te moeilijk is wil ik toch ook eens zo iets proberen te maken... Ik ben er helemaal weg van!
Liefs,
Ineke

Anoniem zei

I just want to say how proud I am to have such a sweet and fine big sister! She is the sweetest thing in the world!
Big hug, your little sis...

Related Posts with Thumbnails