vrijdag 20 februari 2009

"Inspired of Antique Roses..."

Op slag verliefd was ik op deze antieke rozen stoffen toen ik in de schappen keek in de enige stoffenwinkel “Ceka” van Veenendaal.
Groot assortiment aan stoffen en fournituren kan je hier vinden alleen miste ik nog de quiltstoffen. Hiervoor reisde ik af naar Atelier Bep te Doesburg of Putten.
Had het toch aan één van de eigenaressen (Corrie) gevraagd of ze geen quiltstoffen wilde verkopen en dat vond ze blijkbaar een goed idee en vertelde ik ga dat zeker voorleggen aan mijn compagnon Christa.
En hoera, sinds vorig jaar verkopen ze quiltstoffen waaronder deze…prachtig hé!

Ons winterhuis is al weer opgeruimd en veranderd in een vroeg lentehuis, heerlijk vertoeven en mijmeren naar de lente die nog komen gaat!

Mijn mandje die ik vorig jaar heb gekocht bij Atelier Bep heb ik inmiddels gevuld met bijpassende stofjes voor een lentequilt, kijk maar mee in mijn volgend bericht...

In love, I was when I look on the shelf of the only fabric store "Ceka" in the town of Veenendaal of this antique roses fabric.
Great range of fabrics and haberdashery can be found here, only I have missed in there great range the quilt fabrics.
For those quilt fabrics I travel to Atelier Bep in the town of Doesburg or in to the town of Putten.
On a day I asked one of the owners (Corrie) if it is an idea to sell quilt fabrics and she found it a good idea and said that she discuss this idea to her companion Christa.
And hurray, since last year they sell quilt fabrics also this antique rose fabric…beautiful isn’t it?
Just think of the spring who is still coming!
I already filled my basket with matching quilt fabrics for to make an springquilt, I bought the basket last year at Atelier Bep.
Read it in my next post for the springquilt...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

O wat een mooi stofjes ; fijn dat je het nu dicht bij huis kunt kopen !
Groetjes Ingrid.

Miss Marple zei

Lekker romantische stofjes om er de lente mee in huis te halen...Bij ons is en blijft het druilerig...Blèh!

Ik wens je een gezellige zondag - Irma

Related Posts with Thumbnails