zondag 21 december 2008

"My First Christmas Presents...

Afgelopen donderdag mijn eerste Christmas Presents in ontvangst genomen.
Kerstpakket van mijn werk samengesteld door de Heeren van 17 te Veenendaal, het is een engelse uitvoering geworden dit keer.
Last thursday I received my first Christmas Presents.
Chrismas Present from work composed by the coffee and tea shop "de Heeren van 17" in town Veenendaal, english style.
Ben weer verwend door mijn collega Mariska die me deze heerlijke bonbons doos heeft gegeven!
Alleen al de doos om verliefd op te worden en als je 'm open maakt zie je al deze schatjes naar je kijken... Dankjewel Maris, je weet wat ik nodig heb hihihi....
Again spoiled by my colleague Mariska who given me this delicious box of chocolates.
Just the box to be in love with and when you open it all these sweet "babies" looking at you ...
Thanks to you Maris, you now what I need hihihih....

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails