maandag 1 december 2008

“Lovely Christmas Sunday at Bep’s…”

Wat kan zo’n week lekker starten na een heerlijke bijzondere kerstzondag bij Bep thuis in de Heimeriete te Hall!
Denk niet dat dit gaat lukken in 1 bericht hahahah….. teveel leuks en gezelligheid! (je kent me al....hihihi)
Leun lekker achterover en geniet mee met het zien van de foto’s…
Helaas zijn sommige wel heel erg bewogen, dit komt echt niet door de heerlijke glühwein hoor! Nee echt niet... ;-)

Kijk eens, zo troffen mijn vriendin Jolanda en ik het huis van Bep aan.

Het huis in sneeuw gehuld, even stond de wereld stil...
Alleen maar het woord "oooohhhhh" konden we uiten!

Daar is het atelier van Bep waar haar Gerhard zo hard heeft gezwoegd, zo lief hé!
Straks lekker rondkijken, wat een winters sprookje hier...


Kom Jolan, nu echt bij Bep binnenstappen! Zijn we al te laat voor de workshop? Niets aan Jolanda te wijten want ik kom overal te laat met dit soort dingen, vreselijke tik van mij!







Straks maar even m'n handen warmen bij de vuurkorf en even genieten van haar sfeervolle tuin!









Zo we zijn de hal binnen gestapt en even de jassen uitgedaan...

Ach wat een schatjes tref ik daar in de hal, even knuffelen!

Ook Bep zorgt ervoor dat ze niet kou vatten, wat een leuke sjaaltjes hebben ze om.



En dan stap je haar woonkeuken binnen, foto zegt genoeg...

Eén en al gezelligheid, warmte, gastvrij en hartelijkheid van Bep en Gerhard.

Op tafel allemaal lekkers en we zijn top verzorgd door Gerhard en zijn broer met heerlijke koffie, thee, chocolade of glühwein.





Liezbeth van Crown Stitches http://www.crownstitches.web-log.nl/was er ook met hun prachtige borduurpatronen uit Amerika, ZUCHT!
Bij de volgende handwerkbeurs zal ik weer inslaan... heb nu nog teveel om af te maken.
Prachtig borduurwerk met huizen hing er van Liezbeth, zie ook haar blog voor een uitvoerige beschrijving.


Ook Loeki stond er met haar prachtige bridgewater bekers, helaas is foto te slecht om te laten zien. Mijn camera deed toch wel een beetje vreemd.. van de week even nakijken wat ik verkeerd doe.

De Bridgewater hartenbeker "love & kisses" staat al op mijn verlanglijstje met kerst...

Wat kies jij Jolanda, Uuuhhh Jolan, JOLANDA waar ben jij.....



What a good start of this week after a wonderful Christmas Sunday at home by Bep in the Heimeriete to Hall! Do not think that this is going to succeed in 1 message hahahah ... .. too much fun and sociability! Sit back and enjoy along with seeing the photo’s ... Unfortunately, some photo’s are very “moven”.
I drunk at Bep’s place delicious mulled wine and I can sure you that the moven photo’s not came from drinking too much wine! No, not really ... ;-)

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails