zondag 5 oktober 2008

"Home made Apple pie..."


Heerlijk rode appels (lekkere goudreinetten) geoogst in mijn hartenmand. Het appelmeisje was druk in de weer om deze te plukken voor mij!
Lekker zo'n heerlijk geurende zelfgebakken appeltaart en zelfgemaakte appelmoes met een laagje kaneel, jammie...

A nice harvest of delicious red apples in my heartbasket. The applegirl was very busy to crop those red apples for me.
Lovely to make a delicious smelling home made apple pie and homemade apple-sauce with on top cinnamon, jammie...


Tafeltje bekleed met een hartjesstof van Bep en een rood/wit geruit stofje van mezelf.
Zie je het Roodzegel zeepje, deze is al zo oud heb ik gekregen van mijn vriendinnetje Jolanda.
Deze zeep is van haar oma geweest, leuk hé!


Table is covered with a heartfabric of Bep en een red/wit checked fabric of myself.
Do you see the Roodzegel soapbar, this one is so old was a present from my girlfriend Jolanda.
This soapbar was from her grandmother, nice isn't it!






Mijn lieve "Listen to your heart" poppeke heb ik in een stoeltje gezet naast de appelboompjes. Deze heb ik vorig jaar gemaakt voor de kersttijd.

I put my dearest "Listen to your heart" doll in a chair next to the appletrees.
I made those last year for christmas time.




1 opmerking:

Anoniem zei

Beeldschoon, vooral je hartepopje en de boompjes vind ik lief.
:o)

Related Posts with Thumbnails