woensdag 27 augustus 2008

"16th Weddingday"

http://nl.youtube.com/watch?v=DC8nDdPM_Qk
Wat een feestweek, morgen 28 augustus 2008 gaan we onze 16e Huwelijksdag vieren!

Speciaal aan Mijn Lief Henri, dat alle wegen me altijd naar jou (mijn thuis) mag brengen!

Had al eerder bericht (zie label warme attenties) dat we onze openingsdans hebben gedaan op het liedje "Take me home, Country roads" van John Denver.
Dansen jullie met ons mee?



What a week of party, tomorrow 28th August 2008 we are gonna celebrate our 16th Weddingday!
Specially to my Sweetheart Henri: that all the roads take me always to you my homeground!

In earlier message (label: warm attentions) I've wrote that we open our weddingdance on the song "Take me home, Country roads" from John Denver.
Would you like to dance with us?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag en met je mooie blog.
Wat maak je een mooie Dingen!
'k ben (oa) helemáál flieft op je rood/witte mandjesquiltje, en je popje is schattig, enz...
:o)
Fijne dag vandaag.

Anoniem zei

Sjatzie bedankt voor de felicitatie met de mooie woorden, jij ook gefeliciteerd met je trouwdag deze 16 jaren zijn omgevlogen met als gevolg een pubertje met zowel moeder als vader trekjes wat wil je verder nog meer. Verder ziet je blog er heel goed uit grote klasse Cin.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je trouw dag.
En wat een droevige berichten te lezen van de rode kat.

Anoniem zei

Heeeeee Lieverds!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd met jullie 16e trouwdag, maak er een leuke dag van :)
Dikke kus (K)
Jan, Cobi en de kids

p.s. Cindy leuke weblog, dat je zoveel moois maakt wist ik al.
Ga zo door!

Anoniem zei

Heel veel gelukkige tijden saampjes,veel plezier van jullie dochtertje en van elkaar gewenst door mij,maak er maar een feestje van,liefs Bep

Cindy at her Country Home zei

Dank jullie wel voor de lieve felicitaties en leuk dat je hebt meegedanst!

Liefs van Henri en Cindy x

Cindy at her Country Home zei

"Sjatzie" hele dikke zoen voor de prachtige bos bloemen met 16 witte rozen, op naar de 17!
Ja geweldig dat we zo'n prachtige dochter hebben!

Cin X

Related Posts with Thumbnails